Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2007 17:27 - Още размисли ...
Автор: fortune Категория: Други   
Прочетен: 1286 Коментари: 3 Гласове:
0



***
Да придадеш красота на деня - ето най-възвишеното изкуство.
Х.Д.Торо
***
Щастието идва от дом, в който се чува смях.
японска поговорка
***
Човек не трябва да бърка пръста, посочващ Луната със самата Луна.
дзен илюстрация
***
Господи, моля те дари ме с голямо търпение, но го искам веднага.
Орен Арнолд
***
Може да говорите за тиранията на Нерон и Тиберий, но истинската тирания е тази на съседа ви.
Уолтър Баджът
***
Дори да сте на верния път, ако просто седнете на пътя - ще ви прегазят.
Уил Роджърс
***
Ако можехме да прочетем тайната история на враговете си, бихме открили в живота на всеки човек тревоги и страдания, достатъчни да обезоръжат всякаква враждебност.
Лонгфелоу
***
Смъртта не е най-голямата загуба в живота. Най-голямата загуба е това, което умира в нас, докато сме живи.
Норман Казънс
***
За онзи, който знае да вижда всеки миг от живота е остров на щастие.
Дугпа Ринпоче
***
Вие израствате в деня, в който ви разтърси първият истински смях - смехът над вас самия.
Етел Баримор
***
Всеки трябва да умре, но аз винаги съм вярвал, че в моя случай ще бъде направено изключение. А сега какво?
Уилям Сароян пет дни преди смъртта си
***
Не ми трябват отговори. Просто искам някой да ме изслуша.
Кийт Сийгъл
***
Щом един го е направил, ти можеш да бъдеш втори, ако никой не го е направил, ти можеш да си първи.
Питър Лейтам за лечението на нелечимите болести


Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rossizoran - Благодаря ти!Много ми помагаш с ...
13.09.2007 18:16
Благодаря ти!Много ми помагаш с публикуването на тези добри думи!
цитирай
2. fortune - за rossizoran
13.09.2007 18:28
Радвам се за теб. Значи са изпълнили целта си.
цитирай
3. anastasiia - Хубаво:)
15.09.2007 12:47
Много ми хареса дзен фразата...:) И въобще мислите, които си написала... Аз също си "колекционирам" хубави мисли:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fortune
Категория: Други
Прочетен: 99873
Постинги: 22
Коментари: 59
Гласове: 431
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930